♥ En Annan Del Av Verkligheten ♥

Alla inlägg den 25 juli 2011

Av Isabella Gonzalez - 25 juli 2011 18:17

Jaha, eftersom att det "enda" planer som faktiskt gick som det skulle var min Tysklan resa med Markus, och att allt annat gått åt skogen, så ska jag i Augusti - när vi kommer hem från Tyskland, och om där inte behövs läggas fler utgifter för den månaden, köpa en ny mobil! Jag ska verkligen unna mig det...Var inte så längesen jag bytte mobil, men den var begagnad och nu har jag funnit massor av brister med den. Jag har hittat en mycket bättre och lyxigare mobil, som jag bara skriker efter.  


För övrigt är det ingen bra dag idag. Jag är jätte trött fast jag bara slappat och jag är lite smått deppig. Snart måste jag ta mig i kragen och göra någonting. Det har varit tuffa veckor men nu e det dags att resa sig upp, sträcka på sig, göra någonting vettigt om dagarna och tänka positivt! Här kan jag inte ligga och deppa resten av mitt liv..

Så. Nu loggar jag ut härifrån och...väntar på att middan ska bli färdig. :D Haha.


Ciao!


Ovido - Quiz & Flashcards