♥ En Annan Del Av Verkligheten ♥

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Isabella Gonzalez - 15 juli 2011 23:28

Min dag har börjat med frukost och sen samtal till han den nuvarande hyresgästen i lägenheten jag ska titta på. Men det visa sig att han redan flyttat ut och lämnat sina nycklar, så jag fick ringa självaste företaget. Men nu vet jag i alla fall att jag ska på visning någon gång i nästa vecka, hon skulle höra av sig med mer information sen.:D

Är jätte nyfiken på lägenheten och på om den verkligen blir MIN. :)


För övrigt har mamma blivit firad idag, eftersom hon fyllde hela 43 år idag!:)

Grattis mum 


 

Jag i min nya rosa fina klänning, från Ginatricot. ;)


  Mina hudkrämer, parfym och duschkräm jag beställde. Så nu klarar jag mig ett jeeefla bra tag. :P

Av Isabella Gonzalez - 15 juli 2011 00:05

Så jävla gött! Blivit erbjuden visning för en lägenhet!:) Ska ringa snubben som bor där nu, imorgon när jag vaknat, och bestämma datum för att komma dit och kolla på den.   Nu hoppas jag bara att jag får lägenheten också! Tjohej, ett litet lyckorus genom kroppen.;)


Nu ska jag snart sova, är förbannat trött.. Igår var jag & Markus iväg till Båstad för att kolla på en Tennis match och även se Jessica Andersson sjunga live. Sen vart det sent, och imorse tvinga han upp mig för att hålla han sällskap vid frukostbordet, innan han skulle sticka iväg och jobba. Därefter har jag haft svårt att somna riktigt, så jag har bara varit igång idag...Det börjar kännas!:P


Puss o kram. ;)

Ovido - Quiz & Flashcards