♥ En Annan Del Av Verkligheten ♥

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av Isabella Gonzalez - 21 juli 2011 23:36

Jaha i eftermiddags var jag då på lägenhetvisning. :D

För det första var lägenheten sjukt fin! I hallen var där en mörklila fondvägg, i köket som inte är litet finns balkongen, sen så finns där badkar i badrummet och vardagsrummet är jätte stort och fint. :D


I nästa vecka ringer tjejen som jag va med idag, för att hon ska bara kolla in min pappa (höhö) eftersom han ska gå in som borgenär. Är han felfri flyttar jag in i lägenheten den 1 September!;)

Och jag vet att min pappi är felfri.   


Så nu hoppas jag att ingenting går snett och att den blir till 100% min! Har ingen konkurrens heller, så det är ju ett stort plus i kanten.  


Fjantar mig och gör om lite bilder ikväll. =P


 

Ovido - Quiz & Flashcards