♥ En Annan Del Av Verkligheten ♥

Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Isabella Gonzalez - 3 juli 2011 23:26

Ja här har det hänt en hel del saker må jag säga...imorgon bitti ska jag iväg och prata med Ängelholmshem och söka en lägenhet. :) Hoppas på att jag har turen på min sida! Fixat med massa papper inför detta lilla möte, och sånt.


För övrigt har jag mått upp o ned! Tycker att problemen med magen aldrig håller sig borta en längre tid. Nu har jag börjat, ännu en gång, må illa allt för ofta och får smått kramper i magen. Oroväckande! :/

Vad jag läst på nätet ska senaste behandlingen ha gjort att endon "försvinner" tillfälligt...eller typ lägger sig lite. Nu vet jag heller inte när jag ska till läkaren nästa gång.


Egentligen ska jag dit den 28:e augusti, men nu är planen att resa just den månaden, så förhoppningsvis får jag ett tidigare läkarbesök. :)


Dags för sängen, upp tidigt imorgon och kolla det här med lägenheten..huaaa! Önska mig lycka till ;)

Ovido - Quiz & Flashcards