♥ En Annan Del Av Verkligheten ♥

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2011

Bröllopet 30 Juli 2011

Av Isabella Gonzalez - 2 augusti 2011 22:31

Har inte orkat uppdatera bloggen, men nu ska jag berätta.

I lördags gifte pappa sig...jajamensan! Det var ett fint bröllop. Markus kom till mig redan i Fredags kväll, vi kollade film och bara slappade.

Pappas bröllop började 16.30 i kyrkan här i Ängelholm (snacka om att bokstavligen gå bara tvärs över gatan till bröllopet), och det var suuuuper fint. Jag kanske råkade gråta en skvätt eller två. Bara för det var så fint! 

Efter 18.00 kom vi allihopa till festen ute i Höja.:)

För att berätta lite mer kortfattat blev det mycket god mat nästan direkt, sen dans - salsa, vals osv. Jag & Markus dansade en heldel. :D Fick även dansa vals med pappi.


Det blev lite för mycket av det goda för min del, så kvällen sluta med att jag hade svårt att stå på benen utan att vingla o jag blev VÄLDIGT social! Markus fick sig ett gott skratt. :P Kul man kan förgylla någons kväll! hihi. Sen blev han lite orolig (helt i onödan faktiskt) så vi åkte hem, där jag snubbla och han hoppa i säng för att kolla på...Family Guy!!:P Haha. Efter någon timme somnade vi och så var bröllopsdagen över. :D Jag gillar att gå på bröllop höhö. Nu e det bara 12 dagar kvar till nästa bröllop, i Tyskland den här gången. Vågar nog dock inte dricka för mycket där, eftersom det är hos Markus vänner.   


Nu har jag uppdaterat lite om pappas bröllops dag, och tänkte därför lägga upp bilder från den här asroliga och fina dagen. :D


    Jag o Markus:)

  Pappa med hans fru och min lillebror!:)

Min coola lillebror ;)

  Markus och bror min. :P

 

Här står jag, min bror och Markus innan vi ska till bröllopet. :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Gonzalez - 3 juli 2012 18:55

Hej allihopa! Jag hoppas ni haft en bra helg och att er vecka blir bra!:)   Själv har det inte alls varit bra, då jag har både magsmärtor och kraftig depression just nu. Därför har jag inte orkat vara så särskilt aktiv i bloggen min heller. :/ ...

Av Isabella Gonzalez - 21 juni 2012 16:18

Så vad har då hänt på senaste tiden? Min Endometrios har definitvt blivit värre. Jag gick ju på Provera när jag fick min diagnos. 6 månader och det gick faktiskt hyfsat bra. Sedan gick vi över till P-piller, för det sägs att det ska styra upp sjukd...

Av Isabella Gonzalez - 21 juni 2012 15:59

Jag har nu bestämt mig för att fortsätta blogga här. My showroom var ingenting för mig. Jag bloggar om min vardag, min sjukdom Endometrios och numera även min andra sjukdom Bipolär Syndrom. Vad kan jag göra på en modesida då? Nej jag får inte ut det ...

Av Isabella Gonzalez - 9 augusti 2011 03:36

Nu lägger jag ner den här bloggen. Men lägger inte ner bloggandet!   Besök mig på http://laabelle.myshowroom.se ...

Av Isabella Gonzalez - 7 augusti 2011 23:55

Fredag: Hela dagen bestod av att tvätta, städa och fixa, laga mat och sen göra vid sig. Tidig kväll kom Markus och vi åt min lyckade middag - kyckling, potatis och grönsaker i ugnen, med lite vin över osv. Och också vin att dricka. :) Lyssnade på m...

Ovido - Quiz & Flashcards