♥ En Annan Del Av Verkligheten ♥

Direktlänk till inlägg 17 juli 2011

Mina känslor i berg & dalbanan

Av Isabella Gonzalez - 17 juli 2011 23:16

Nu undrar jag om jag gjort något BIG fel eller vad tusan det är med den här dagen. Sen Markus åkte imorse har allt varit konstigt.

Håller på att förlora en kompis för att jag inte besvara hans feelings. Haft världens jobbigaste diskussion!

Bara för att göra min dag ännu värre har en tjej vart på mig...och "alla" kompisar utom två har totalignorerat mig, trots jag försökt ta kontakt. Har det spridit sig ett konstigt rykte om mig - typ att jag har arton tår på en fot eller nåt (höhö), eller e det en "Alla-ogillar-och-ignorerar-Bella-dag"?? Känner mig väldigt ensam ska jag tala om...Som om jag inte har tillräckligt skiit i huvudet och många tankar kring lägenheten jag ska se på + rädsla att bli nekad den om jag gillar den! Mitt liv är upp & ned just nu känns det som..


Är även rädd att min endo satt sig på urinblåsan, för som jag varit senaste dagarna e icke normalt! Så nu måste jag försöka få kontakt med min gynekolog. HUA! ge mig inte mer nu taaaack!:/


Vill ligga i din famn föralltid sötis.... där kan inga problem nå mig känns det som. Håll om mig som du brukar, kyss mig som om det vore vår sista kyss, borra in huvudet vid min nacke, eller tryck mitt huvud mot din såååå trygga bröstkorg så som du brukar göra. Jag vet det bara var senast imorse jag fick uppleva det, men jag önskar du kunde bli klar med allt som just nu står i vår väg, så jag får ha dig nära lika mycket som innan. Jag saknar dig, även när du e här, för jag vet att du snart måste åka igen och fixa saker. Försöker leva i nuet och bara tänka på framtiden som att snart e det här över, snart kan vi vara med varandra mycket mer, men det är svårt. Hela min kropp och hjärta skriker efter dig och tryggheten!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Gonzalez - 3 juli 2012 18:55

Hej allihopa! Jag hoppas ni haft en bra helg och att er vecka blir bra!:)   Själv har det inte alls varit bra, då jag har både magsmärtor och kraftig depression just nu. Därför har jag inte orkat vara så särskilt aktiv i bloggen min heller. :/ ...

Av Isabella Gonzalez - 21 juni 2012 16:18

Så vad har då hänt på senaste tiden? Min Endometrios har definitvt blivit värre. Jag gick ju på Provera när jag fick min diagnos. 6 månader och det gick faktiskt hyfsat bra. Sedan gick vi över till P-piller, för det sägs att det ska styra upp sjukd...

Av Isabella Gonzalez - 21 juni 2012 15:59

Jag har nu bestämt mig för att fortsätta blogga här. My showroom var ingenting för mig. Jag bloggar om min vardag, min sjukdom Endometrios och numera även min andra sjukdom Bipolär Syndrom. Vad kan jag göra på en modesida då? Nej jag får inte ut det ...

Av Isabella Gonzalez - 9 augusti 2011 03:36

Nu lägger jag ner den här bloggen. Men lägger inte ner bloggandet!   Besök mig på http://laabelle.myshowroom.se ...

Av Isabella Gonzalez - 7 augusti 2011 23:55

Fredag: Hela dagen bestod av att tvätta, städa och fixa, laga mat och sen göra vid sig. Tidig kväll kom Markus och vi åt min lyckade middag - kyckling, potatis och grönsaker i ugnen, med lite vin över osv. Och också vin att dricka. :) Lyssnade på m...

Ovido - Quiz & Flashcards