♥ En Annan Del Av Verkligheten ♥

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Isabella Gonzalez - 19 juli 2011 23:57

Härregud vad jag känner mig het. Efter en skön dusch tänkte jag att jag verkligen skulle piffa upp mig!



    Haha eller inteeeee

Av Isabella Gonzalez - 19 juli 2011 00:39

Idag har jag haft en mysig dag i Danmark och Helsingborg med mamma, hennes pojkvän & min lillebror. :)

Tog båten över till Helsingör, strosa runder där och småshoppade. Åt pölse på båten och sen en glass när vi hoppa av, haha. Det var en speciell glass dom inte har i Sverige som jag åt i Chile som femåring och som nu finns i Danmark. Gissa om det var härligt?! :D

Men men... När vi åter var i Sverige åkte vi till Familia i Helsingborg, jag behövde inhandla nya ballerina skor till bröllopen jag ska vara på nu i sommar. Skit söta var dom! Och sen fick jag en liten söt väska av mamma, som jag också ska ha på bröllopen. Så nu har jag fem olika klänningar att välja mellan, två skor, väska och sånt. :D Mohaha.


  Ballerina skor & väska till Bröllopen. :)

Ovido - Quiz & Flashcards