♥ En Annan Del Av Verkligheten ♥

Alla inlägg under augusti 2011

Av Isabella Gonzalez - 9 augusti 2011 03:36

Nu lägger jag ner den här bloggen.

Men lägger inte ner bloggandet!


Besök mig på http://laabelle.myshowroom.se

Av Isabella Gonzalez - 7 augusti 2011 23:55

Fredag:

Hela dagen bestod av att tvätta, städa och fixa, laga mat och sen göra vid sig. Tidig kväll kom Markus och vi åt min lyckade middag - kyckling, potatis och grönsaker i ugnen, med lite vin över osv. Och också vin att dricka. :) Lyssnade på musik, skrattade och umgicks. Vid halv tio på kvällen tog vi varsin öl och gick ner till ljusfesten, för att se på fyrverkerierna. Jovisst....vi såg dom på vägen dit, vi hann inte i tid haha. Men fint va det. :) Väl nere i stan träffade vi ingen annan än Danne, och hans två kompisar. ;) Efter ett tag gick jag och Markus hem igen och satt klistrade i soffan resten av kvällen. <3


Lördag: Snacka om lathet, vi bara låg och gjorde inget vettigt alls. :D På kvällen var vi på Väla, sen åkte vi in till stan i Helsingborg och åt typ stans godaste glass... hihihi...och sen körde vi tillbaka till Änglahåla! Vid åtta tiden började vi med middagen...Markus gjorde det mesta...stekt kyckling rullad i bacon, sen hade vi potatisklyftor med morötter i ugnen, till det hade vi gräddsås och ännu mer viiiin. :D Och ännu fler ljus runtomkring oss....SÅÅÅ mysigt! :)


Söndag: Sova, sova, sova, sova och gäspa.....sen åkte markus hem. :P

Ikväll sitter jag hos min tjejkompis Nattiz och ska sova här inatt. :) Bara att passa på innan jag åker iväg och skolan börjar igen...Uppe hela natten lång och knarka sötsaker....  Det behövs efter en dag som denna med många tankar och oro!


Nu ska vi glo lite mer på tv... Ciao. <3


Av Isabella Gonzalez - 5 augusti 2011 00:40

Lekte med en bild på mig ikväll!

 

Så säääxigt!;)


Imorgon blir det bara så mycket att göra! Lär inte uppdatera bloggen i helgen. :)

Kanske slänger in någonting mysko under morgondagen. Puss & sakna mig inte för mycket!  

Av Isabella Gonzalez - 3 augusti 2011 22:41

Sitter nu och lyssnar på Swingfly och äter vindruvor. :P

Idag blev alla hotellbokningar inför Tyskland resan färdig! Vi ska vara på totalt 4 olika hotell. :)

Inte alls långt kvar nu! Iiih! Bara längtar.<3

Och på Fredag kommer ingen annan än Markus hit på god middag och sen på kvällen ska vi ner på ljusfesten! 

Ser fram emot den här tiden nu. :)


Ska bli skönt att resa bort innan man ska återvända till vardagen igen. Nästan direkt när vi kommer hem till Sverige ska jag på återkontroll hos läkaren för min kroniska djävla sjukdom, och redan dagen efter att vi kommit hem börjar skolan...egentligen kommer jag ju missa första dagen i skolan och kommer dit andra dagen, så det kvittar hur trött jag är. Upp tidigt ändå! Huaa...Markus får släpa dit mig.   

Har i alla fall bestämt mig för att inte bli nervös över återkontrollen förrens jag kommit hem! Här ska det njutas, och har dom bara dåliga besked att ge mig...ja vilken tur att jag hunnit få andas lite mellan varven då!


Nu ska jag fortsätta att tugga på dom underbara vindruvor mamma givit mig, haha.


Tack & hej.

Av Isabella Gonzalez - 2 augusti 2011 22:31

Har inte orkat uppdatera bloggen, men nu ska jag berätta.

I lördags gifte pappa sig...jajamensan! Det var ett fint bröllop. Markus kom till mig redan i Fredags kväll, vi kollade film och bara slappade.

Pappas bröllop började 16.30 i kyrkan här i Ängelholm (snacka om att bokstavligen gå bara tvärs över gatan till bröllopet), och det var suuuuper fint. Jag kanske råkade gråta en skvätt eller två. Bara för det var så fint! 

Efter 18.00 kom vi allihopa till festen ute i Höja.:)

För att berätta lite mer kortfattat blev det mycket god mat nästan direkt, sen dans - salsa, vals osv. Jag & Markus dansade en heldel. :D Fick även dansa vals med pappi.


Det blev lite för mycket av det goda för min del, så kvällen sluta med att jag hade svårt att stå på benen utan att vingla o jag blev VÄLDIGT social! Markus fick sig ett gott skratt. :P Kul man kan förgylla någons kväll! hihi. Sen blev han lite orolig (helt i onödan faktiskt) så vi åkte hem, där jag snubbla och han hoppa i säng för att kolla på...Family Guy!!:P Haha. Efter någon timme somnade vi och så var bröllopsdagen över. :D Jag gillar att gå på bröllop höhö. Nu e det bara 12 dagar kvar till nästa bröllop, i Tyskland den här gången. Vågar nog dock inte dricka för mycket där, eftersom det är hos Markus vänner.   


Nu har jag uppdaterat lite om pappas bröllops dag, och tänkte därför lägga upp bilder från den här asroliga och fina dagen. :D


    Jag o Markus:)

  Pappa med hans fru och min lillebror!:)

Min coola lillebror ;)

  Markus och bror min. :P

 

Här står jag, min bror och Markus innan vi ska till bröllopet. :D

Ovido - Quiz & Flashcards