♥ En Annan Del Av Verkligheten ♥

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Isabella Gonzalez - 21 juni 2011 22:43

Imorse vaknade jag och var genomförkyld, extremt hängig, febrig och ett huvud som kändes tio kg tyngre! Vinglade in till köket för att ta min "problem-pilla", sen deckade jag på sängen igen och vaknade inte en enda gång förrens vid tolv tiden, då mamma o min bror ropade på mig för att det var "frukost". Försökte äta sen har jag sovit mest till och från. I alla fall har jag tillbringat dagen i sängen med musik, mobilen och skrivit av mig lite, så länge jag kunnat hålla mig vaken. Min kropp har ömmat hela dagen och jag har nog sett ut som ett lik. Vilken helvetes dag....Det konstiga med mig är att nu på kvällen har det blivit mycket bättre, och jag hoppas det håller sig till imorgon, eftersom att jag, min mamma, lillebror och min kompis åker till Bakken. Om inget annat får jag ta med mig ibumetin haha. =)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards