♥ En Annan Del Av Verkligheten ♥

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Isabella Gonzalez - 16 juni 2011 23:52

Nu är jag hemkommen efter tre dagars umgänge med Michelle & massor av lek och skoj med prinsen Caspian!:) Ville stanna en dag extra, men idag har jag verkligen fått nog av ungar!

Hängde med till "Familjens hus".. Det var både kul (för Caspians skull om inget annat!) men samtidigt jobbigt. Jag hade noll gemensamt med alla som var där, var den enda som inte hade barn och satt för det mesta tyst...om jag inte lekte med Caspian. Alla dessa bebisar jag såg, det gjorde lite ont. Trodde inte det skulle vara en sån tant-samling med alla barn, men jo då!:P


Jag har upptäckt att när man blir mamma blir man en jävla skvallerkärring och elak! Jag tänker vara en cool mamma som går med ungen och killkompisarna och snackar bilar!

Mammor e galna! "Mitt barn kan det, varför kan inte ditt det? det bara måste den kunna NU!"...... "Asså kolla mamman där borta..fyfan!" Då säger jag. Asså bete er inte sämre än era barn o väx upp, ni har ett vuxet ansvar! Suck...Det är riktigt skrämmande att höra och se hur onda kvinnor faktiskt kan bli. Jag vill inte vara en sån där sur tant som snackar skit om andra föräldrar och tror mitt barn e bäst av allas. Det e ingen tävling, det handlar faktiskt om en liten individ som i SIN takt håller på att utvecklas till en självständig tjej/kille. Blir nästan rädd för sånna här kvinnor och undrar hur männen överlever...Jobbet?  


Nu ska jag fylla min blogg med lite söta bilder på Caspian!


  Prinsen var trött efter ett par timmar på Familjens Hus!

  Närbild på Lek-Bellas favorit bebis!;)


  Här struntar vi i färger, nu köööör viii ! Go Rosa! ;)

  En helt underbar bild på Prins Caspian!<3

  Det är kul att hoppa på Lek-Bella & räcka ut tungan åt henne!:P

  Så underbart leende!<3



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards