♥ En Annan Del Av Verkligheten ♥

Alla inlägg den 3 juli 2012

Av Isabella Gonzalez - 3 juli 2012 18:55

Hej allihopa!

Jag hoppas ni haft en bra helg och att er vecka blir bra!:)


Själv har det inte alls varit bra, då jag har både magsmärtor och kraftig depression just nu. Därför har jag inte orkat vara så särskilt aktiv i bloggen min heller. :/ Ursäkta!:$ Här säger jag att jag ska vara aktiv, så är jag inte det. Men det är väl så det är. Ibland skriver man för fullt varje dag men ibland behöver man den där lilla pausen.:)

Det är i alla fall otroligt skönt med sommarlov nu, så man bara kan försöka hitta tillbaka och stå på benen igen. Detta tillstånd hade jag aldrig klarat av skolan på också. Det hade aldrig fungerat. Så jag kan ju hoppas att det försvinner snart...

I mitten av Juli ska jag ringa min Gynekolog och hoppas då på att få en snabb tid,som han skulle göra allt för att jag skulle få.


Där ska vi även diskutera om Endometrioskliniken i Malmö! Jag har även varit inne och läst mycket om den och också läst en artikel om en ung tjej med Endometrios som går där.

Tycker det låter helt fantastiskt! Precis vad jag behöver! Att pendla kan jag ta, bara jag får rätt hjälp!

Det handlar inte bara om mediciner utan om så himla mycket mer.

Min och min pojkväns relation påverkas så himla mycket av allting. Både för min Endometrios och för min Bipolaritet. Jisses alltså.  


Om det är någon som har erfarenheter kring Endometrios kliniken så skriv gärna, jag tar hemskt gärna emot era historier i så fall. :)


Nu ska jag gå och titta på tv och kurra ihop mig.


Kramizar!

Bjuder på lite nytagna bilder, bara sådär. För det är ni ju super intresserade av *öööhöhö*.   

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Livet med Endometrios & Bipolär Sjukdom. Jag vill nå ut till folk om sjukdomarna! Det pratas för lite om dem. Det här är min historia.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards